Monday, January 12, 2009

BUMI PALESTIN DIHUJANI CECAIR MERAH

Sedar atau tidak, hari ini adalah hari ke 17 serangan Zionis Israel terhadap saudara islam kita di bumi Palestin. Tahukah kita bagaimana keperitan yang ditanggung saudara kita?? apakah bantuan yang kita hulurkan kepada mereka?? tepuk dada tanyalah IMAN..
IKHWAN dan AKHOWAT, kita sebagai saudara kepada rakyat Palestin mesti ada rasa ingin menolong mereka walau bukan dengan mengangkat senjata tapi cukuplah sekadar menghulurkan sebuah DOA kepada mereka..

NOTIS : Jika 50% lelaki baligh di sesuatu tempat itu dapat jaga sembahyang jemaah, maka ekonominya dipegang oleh orang islam. jika 80% ALLAH turunkan keberkatan mencurah-curah. jika 100% maka berduyung-duyung orang kafir datang kepada islam. oleh sebab itu, doa orang islam supaya diturunkan bala keatas ISRAEL tidak dimakbulkan. ULAMA' memberitahu hati seseorang yang kotor dengan makanan yang haram tidak akan diterima oleh ALLAH. cuba kita tengok keadaan sekarang, YAHUDI bijak buat makanan yang haram untuk umat ISLAM. perasaan takut orang kafir terhadap ISLAM sudah lenyap sekarang, KENAPA?? sebab umat ISLAM sekarang TIDAK MENGIKUT PERINTAH ALLAH dan AMALKAN SUNNAH RASULULLAH S.A.W....
Renungkanlah wahai umat akhir zaman...

No comments:

Post a Comment